Musik, branding og design
Jon Hededal15.00 – 16.30 i Katapult, Godsbanen
Virksomheder står i kø for at lave brandsamarbejde med designere og musikere. Men hvad
er det musikken kan ift. design, og hvordan fungerer et kommercielt samarbejde mellem
virksomheder, musikere og designere?
På seminaret kan du møde erfarne og succesfuldes eksperter indenfor medier, musik, audio
branding og design, som vil dele deres erfaringer og visioner via oplæg og dialog.
Arrangementet afsluttes med koncert med Darling Don’t Dance på ‘Åbne Scene’ kl. 17.00.
EKSTERNT SEMINAR: Præsenteres af Danish Designers
Hanni Cramer
Budapark, audio branding specialist, producer, komponist og lyddesigner
Jan Wagner
Direktør for marketing- og partnerskabs-bureauet Monstro, der arbejder med music branding
David Andersen
International anerkendt couture, mode- og produktdesigner
Darling Don’t Dance
Dansk støjrock band som samarbejder med tøjmærket Edith & Ella
Moderator: Dorrit Bøilerehauge
Ph.D., CEO i Danske Designere, leder af Sensorial Shopping, forfatter til bog om online/offline sensory branding