Musik, branding og design

Jon Hededal

15.00 – 16.30 i Katapult, Godsbanen

Virksomheder står i kø for at lave brandsamarbejde med designere og musikere. Men hvad

er det musikken kan ift. design, og hvordan fungerer et kommercielt samarbejde mellem

virksomheder, musikere og designere?

På seminaret kan du møde erfarne og succesfuldes eksperter indenfor medier, musik, audio

branding og design, som vil dele deres erfaringer og visioner via oplæg og dialog.

Arrangementet afsluttes med koncert med Darling Don’t Dance på ‘Åbne Scene’ kl. 17.00.

EKSTERNT SEMINAR: Præsenteres af Danish Designers

 

Hanni CramercropHanni Cramer
Budapark, audio branding specialist, producer, komponist og lyddesigner

 

 

Jan WagnercropJan Wagner
Direktør for marketing- og partnerskabs-bureauet Monstro, der arbejder med music branding

 

 

David AndersencropDavid Andersen
International anerkendt couture, mode- og produktdesigner

 

 

Darling Don't Dance_foto_Peter SvendsencropDarling Don’t Dance
Dansk støjrock band som samarbejder med tøjmærket Edith & Ella

 

 

Dorrit BøilerehaugecropModerator: Dorrit Bøilerehauge
Ph.D., CEO i Danske Designere, leder af Sensorial Shopping, forfatter til bog om online/offline sensory branding