Musik, branding og design (DK)
Virksomheder står i kø for at lave brandsamarbejde med designere og musikere. Men hvad er det musikken kan ift. design, og hvordan fungerer et kommercielt samarbejde mellem virksomheder, musikere og designere? På seminaret kan du møde erfarne og succesfuldes eksperter indenfor medier, musik, audio branding og design, som vil dele deres erfaringer og visioner via oplæg og dialog.Arrangementet afsluttes med koncert med Darling Don’t Dance på ‘Åbne Scene’ kl. 17.00.
EKSTERNT SEMINAR: Præsenteres af Danish Designers
Hanni Cramer, fra Budapark, audio branding specialist, producer, komponist og lyddesigner
Jan Wagner, Direktør for marketing- og partnerskabs-bureauet Monstro, der arbejder med music branding
David Andersen, International anerkendt couture, mode- og produktdesigner
Darling Don’t Dance, dansk støjrock band som samarbejder med tøjmærket Edith & Ella
Moderator: Dorrit Bøilerehauge, Ph.D., CEO i Danske Designere, leder af Sensorial Shopping, forfatter til bog om online/offline sensory branding
Seminaret vil foregå på dansk