SPOT Interactive Conference 2. maj

Shareplay

Hvordan kan interaktive medieoplevelser designes og udvikles med nye målgrupper, nye branding muligheder og ny indtjening for øje?

Det spørgsmål stiller vi skarpt på under SPOT Interactive Conference 2.maj kl. 9-16 på Godsbanen i Aarhus.

Vi lever i en verden fuld af nye og spændende teknologier, som hele tiden ændrer vores medieadfærd. Nye interaktive medieformater vinder frem og dermed nye muligheder for at nå slutbrugeren på alternativ og engagerende vis.

På SPOT Interactive konferencen kan du opleve succesfulde internationale og danske forretningsfolk fra mediebranchen præsentere cases, dele ud af erfaringer og komme med nye perspektiver på content marketing og audience engagement m.v.

Hvad får du
• inspiration til, hvordan interaktive medieoplevelser kan designes og udvikles med nye målgrupper, ny indtjening, nye branding muligheder og services for øje.
• konkrete eksempler på, hvad der rører sig på den interaktive scene ude i verden såvel som herhjemme.
• nye perspektiver på branded content, content marketing og audience engagement.
• indsigtsfuld ny viden og do’s & don’ts fra erfarne forretningsfolk på området
• værdifuld networking og sparring med andre, der ligesom dig selv er interesserede i at forny sig og følge med i, hvad der sker på det digitale område i dag.

Snak med på twitter før, under og efter konferencen via #Spit13

Facebook
Vi har oprettet konferencen som en begivenhed på facebook, så du kan følge med i evt. opdateringer og se hvem der ellers kommer. Du tilmelder dig her

Adgang til masser af god musik
Spot Interactive er en del af SPOT Festival 2013, og du får derfor sammen med konferencedeltagelsen også adgang til masser af god musik på SPOT.

Tilmelding
Prisen for en kombibillet er 795 kr. ekskl. moms. I kombibilletten får du SPOT Interactive Conference billet samt 2-dagsbillet (fredag og lørdag) til SPOT Musik Festivalen 2013. Desuden får du let morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe under konferencen den 2.maj.

Køb kombi-billetten her

Er du allerede akkrediteret til SPOT Musik Festivalen, har du som branchedeltager også mulighed for at deltage i SPOT Interactive Conference. Det kræver blot, at du køber en tillægsbillet til 195 kr. ekskl. moms.

Køb branche-tillægsbilletten her

Har du allerede købt en almindelig publikumsbillet til SPOT Musik Festivalen, har du også mulighed for at deltage i SPOT Interactive Conference. Det kræver blot at du køber en tillægsbillet til 375 kr. ekskl. moms.

Køb publikums-tillægsbilletten her

Hvornår
Den 2. maj 2013, kl. 9-16.

Hvor
Åbne Scene, Godsbanen
Skovgaardsgade 3
8000 Aarhus C

Hvem
Digitale indholdsproducenter, reklame-, kommunikations- og marketingsbranchen, brand managers, innovation managers, udviklere og alle, der interesserer sig for og forholder sig til, hvordan man designer og udvikler interaktive medieoplevelser og når nye målgrupper.

Program
Konferencen foregår på engelsk og består af tre keynotes, en paneldebat og en række dynamiske præsentationer inspireret af Pecha Kucha formatet. Flere navne vil løbende blive offentliggjort og tilføjet programmet.

09.00: Ankomst, registrering og morgenmad
09.30: Velkomst og Introduktion
09.45: Keynote: Liana Brazil & Russ Rive, SuperUber
10.30: Pause
11.00: Sneak Peek Interactive
12.00: Frokost
13.00: Interactive Case Study med Christian Fonnesbech
13.30: Keynote: Jack Horner, FRUKT
14.15: Pause m/kaffe & kage
14.45: Keynote: Per Pedersen, Grey (NY)
15.30: Paneldebat: ”How to engage and maintain an audience”
16.00: Tak for i dag

Læs mere om alle bidragyderne her

Paneldebat: How to engage and maintain an audience
Vi slutter dagen af med en paneldebat, hvor moderator, Paul Tyler, sammen med dagens tre keynotes sætter skarpt fokus på, hvordan man engagerer og fastholder slutbrugeren.

Sneak Peek Interactive
Undervejs i dagens program vil vi få et kig ned i maskinrummet fra en række innovative interaktive spillere herhjemme. Det kommer til at foregå i et dynamisk præsentationsformat inspireret af Pecha Kucha, som efterfølges af et Q&A Panel, hvor publikum har mulighed for at stille spørgsmål til de præsenterede projekter.

For mere info om konference
Kontakt: Mette Marcussen, Shareplay
Mail: mm@shareplay.dk
Tlf.: 8713 2131

Arrangeret af
SPOT Interactive Conference er arrangeret af Shareplay i samarbejde med SPOT Festival.

SpotInteractive_QR_code_facebook_Event